STEUN DE JAS VAN DANIEL

De actie

Wil jij onderzoek naar kanker steunen? En tegelijk wetenschappers die dit onderzoek doen een zichtbaar steuntje in de rug geven? Steun dan de Jas van Daniel. Elke steun wordt zeer op prijs gesteld en bij een gift van € 500 of meer komt jouw naam in het label van een echte labjas. Kijk hieronder bij de donatiemogelijkheden voor de details.

Waarom kankeronderzoek in het Erasmus MC steunen?

Kanker is een verschrikkelijke en oneerlijke ziekte. En we krijgen er bijna allemaal mee te maken. In het Erasmus MC werken wij iedere dag aan een betere toekomst voor de zorg bij kanker. Dagelijks speuren wetenschappers in de laboratoria naar nieuwe kennis over kanker en medicijnen. Een nieuwe ontdekking kan binnen het Erasmus MC snel in de praktijk worden getoetst. Onze onderzoekers behoren internationaal tot de top en zijn toonaangevend in hun vakgebied. Samenwerken en resultaten delen (nationaal en internationaal) staat bij ons hoog in het vaandel.

Samen maken we kanker kansloos!

Met dank aan

Wij zijn Tom Sibma, Diederik Mulder, de Willem de Kooning Academie, NRC & NRC Charity Awards, Lemz en Oger zeer dankbaar voor de totstandkoming van deze campagne.

Eeuwige dank

Elke bijdrage om van kanker een chronische ziekte te maken is van grote waarde. Klik hier voor een donatie van € 50 (of een ander bedrag). Je ontvangt eeuwige dank van ons retour.

Naam op echt label

Bij een donatie van € 500 (of meer) komt jouw naam op het label van een echte labjas. Er komen maximaal 10 namen op het label van één jas. Wanneer de jas met label gereed is, nodigen wij jou van harte uit de labjas zelf te komen bekijken en een bezoekje aan onze laboratoria te brengen. Je ontvangt van ons dan twee data waar je uit kunt kiezen.

Naam of logo op labjas zelf

Wil je een labjas die alleen aan jou of jouw bedrijf verbonden is? Dat kan bij een donatie van € 5.000 (of meer). Jouw naam of logo komt dan op de borstzak van de labjas.  Zodra jouw jas gereed is, nodigen wij jou met jouw negen gasten graag uit voor een rondleiding in onze laboratoria en uiteraard laten wij je dan graag jouw “eigen” labjas zien. Datum is in overleg. Laat je contactgegevens achter op “Neem contact op”, zodat we met jou kunnen afstemmen of je je naam of logo op de labjas wilt en op welke wijze je wilt betalen.