Start een actie voor de Daniel

help Daniel den Hoed

Help mee en maak kanker kansloos. Start zelf een actie!

• Laat je sponsoren voor een sportprestatie of organiseer een sponsoractiviteit met je sportvereniging
    • Organiseer een feest, benefietconcert of veiling
    • Verkoop zelfgemaakte spullen
    • Of steun de actie van een ander

Laat je inspireren door de vele acties op de actiepagina en meld je eigen actie aan!

Ondersteuning

Wil je graag in actie komen, maar vind je het lastig een goede actie te bedenken? Heb je tips nodig op het gebied van fondsenwerving? Zou je graag promotiemateriaal van ons ontvangen om extra aandacht te genereren voor je actie? Wij helpen je graag!

Actiewebsite

Wij raden je aan om jouw actie aan te melden op www.inactievoordedaniel.nl. Hiermee kun je jouw actie namelijk eenvoudig delen op social media, kun je gemakkelijk donaties ontvangen, en kun je een blog bijhouden. Ook doe je veel inspiratie op bij mede-actievoerders. Snel aanmelden dus!

Voorbeelden van acties

Vele actievoerders zijn jou voorgegaan. Van marathons lopen tot lege flessen ophalen. Doe inspiratie op en ga samen de strijd aan tegen kanker.

Ik zet mijn beste beentje voor

Op zondag 10 april 2016 ga ik, Hetty Spruit-den Uil, in Rotterdam 1/4 marathon lopen. Graag wil ik hiermee weer geld inzamelen voor de Daniel den Hoed Stichting.

Wij, de medewerkers van Sunny Sailing, maken wekelijks prachtige zeiltochten met onze klanten en ontmoeten op deze manier vele bijzondere en lieve mensen. In het afgelopen seizoen stond de ziekte kanker redelijk centraal. Veel van onze klanten kregen te maken met deze ziekte, maar ook binnen het team werden we ermee geconfronteerd. Manon (schipper) haar vader heeft in 2014 kanker overwonnen. Nicole (schipper) haar moeder heeft de strijd opgegeven. We kunnen de richting van de wind niet veranderen maar wel de stand van de zeilen.

Niets Gevonden

Uw zoekopdracht leverde helaas geen artikelen op