Samen maken we kanker kansloos in Den Haag

Kanker raakt ons allemaal

Eerst en vooral de patiënten zelf, maar ook de mensen om hen heen.
Jaarlijks overlijden in ons land meer dan 43.000 mensen aan kanker.
Elk uur komen er meer dan 10 gevallen van kanker bij.

Daar moeten we wat aan doen!

Jouw hulp is onmisbaar!

Je kunt op vele manieren helpen kanker kansloos te maken.
Doe een gift, start een actie, koop een product, word partner of word donateur!

Wat doen wij met jouw donatie

De Daniel den Hoed Stichting haalt geld op voor meer wetenschappelijk onderzoek in het Erasmus MC Kanker Instituut.
Ons doel is dat iedere patiënt een unieke behandeling op maat krijgt, aan de hand van de meest recente wetenschappelijke resultaten.

Benefietdiner BIS groot succes!

De viering van het 35 jarig bestaan van BIS is gisterenavond groots afgesloten met een benefietdiner voor het Daniel den Hoed Fonds. Aan het einde van de avond hebben wij een fantastische cheque t.w.v. € 39.000,- mogen ontvangen! Het bedrag werd spontaan aangevuld naar € 40.000,- door BIS medewerkers en gasten. Wij zijn ontzettend dankbaar […]

De founding fathers

De grondleggers Sethi Plaisier, namens de Daniel den Hoed Stichting, Robert Medenblik van Mondial Van der Velde ’t Veentje Verhuizingen en Fred Zuiderwijk, een Haags icoon, hebben de ‘Haagse’ handen ineengeslagen met als fantastische resultaat: De Haagse (Daniel den) Hoed.

Fred Zuiderwijk

De bekende Haagse cabaretier, televisie- en radiomaker Fred is een typische Haagse ‘gauzâh’ met het ‘hagt’ op de tong.
Fred: “Ik ben jarenlang donor geweest bij de Daniel den Hoed en heb daar persoonlijk gezien wat een enorme impact kanker
heeft op patiënten en hun omgeving. Daar kan niet genoeg voor worden gedaan! Daarom is de Haagse Hoed zo belangrijk”

Robert Medenblik

Robert is 37 jaar oud, getrouwd en vader van 4 kinderen. Als eigenaar van het Haagse verhuisbedrijf Van der Velde ’t Veentje is Robert zeer betrokken bij de stad Den Haag.

Hij vindt het erg belangrijk om iets terug te doen voor de stad waar zijn verhuisbedrijf ook zijn inkomsten mag verdienen. Van dichtbij heeft Robert meegemaakt hoe kanker levens kan veranderen.

Momenteel richt Robert zich mede daarom volledig op de Haagse (Daniel den) Hoed met als motto “Samen maken wij kanker kansloos in Den Haag!” Een mooi streven voor onze stad.

Ook zij maken kanker kansloos