Spinnen op de stoep voor Daniel den Hoed

Spinnen op de stoep

Het was weer een prachtige dag bij Spinnen op de Stoep in Vlaardingen. “Kanker heb je niet alleen”; dat hebben de mannen van Gedreven voor Succes laten zien samen met de vrijwilligers, de deelnemende horeca en bedrijven én alle deelnemers.

De tweede editie van Spinnen op de Stoep voor de Daniel den Hoed Stichting overtrof (zo mogelijk) de eerste editie in 2014. Meer dan 90 spinningfietsen stonden opgesteld voor café D’Oude Stoep in Vlaardingen, en waren de hele middag bezet. De opbrengst van het spinnen is voor onderzoek in het Erasmus MC Kanker Instituut.

Kanker heb je niet alleen
Spinnen op de Stoep is een jaarlijks event van de renners van Gedreven voor Succes. Ard Assenberg van Gedreven: “Kanker heb je niet alleen. Je familie is er onderdeel van, vrienden, kennissen, de betrokkenheid is groot, maar ook zo belangrijk. En bij deze editie hebben ook de horeca en bedrijven uit dit gebied geweldig meegewerkt. We zijn supertrots.”

Wat een sfeer en wat een mooie opbrengst: € 11.111. Veel dank aan allen die hier een bijdrage aan hebben geleverd!

Spinnen op de stoep strijdend voor Daniel den Hoed