De SpaarPuntenBank steunt de Daniel den Hoed Stichting

Alle inwoners van Nederland worden massaal gevraagd om hun spaarpunten, tegoedbonnen en/of cadeaubonnen in te leveren bij de Daniel den Hoed Stichting. Met deze spaarpunten en bonnen worden producten verkregen, welke verkocht zullen worden. De opbrengst van de verkochte producten komt voor de volle 100% ten goede aan de Daniel den Hoed Stichting, waarmee baanbrekend kankeronderzoek gesteund wordt.

De SpaarPuntenbank is een organisatie die spaarpunten inzamelt van o.a. Douwe Egberts, Pickwick, AH (Perla), tegoedbonnen, zegeltjes en cadeaubonnen.

Met de ingeleverde spaarpunten, tegoedbonnen en/of cadeaubonnen worden gratis producten verkregen, welke zullen worden verkocht. De opbrengst van de verkochte producten komt voor de volle 100% ten goede aan de Daniel den Hoed Stichting.

Daniel den Hoed Stichting: Samen maken we kanker kansloos
De grootste wens van de Daniel den Hoed Stichting is het overwinnen van kanker. Daar dragen zij aan bij door baanbrekend kankeronderzoek te steunen in het Erasmus MC Kanker Instituut: het grootste kankercentrum van Nederland! Onderzoek zorgt ervoor dat steeds meer mensen kanker overleven en de kwaliteit van leven van patiënten met kanker verbetert.

Inleveren bonnen, zegeltjes en spaarpunten
Wil je deze actie steunen, dan kun je jouw spaarpunten, etc. opsturen naar:

Daniel den Hoed Stichting
Antwoordnummer 55
3000 WB Rotterdam

Meer informatie?
Voor informatie en vragen kun je terecht bij de SpaarPuntenBank, telefoonnummer 06 – 41 03 58 72 of kijk op de actiewebsite.

Help mee om kanker kansloos te maken!