Persbericht: Heavensplace wordt verplaatst naar andere datum

In overleg met de Daniel den Hoed Stichting en partnerpartijen is de organisatie tot het besluit gekomen om het event “Heavensplace” te verplaatsen naar een nog nader te bepalen andere datum. Gebleken is dat de beoogde doelstellingen niet behaald kunnen worden op de eerder vastgestelde datum met name door een te drukke festivalagenda. Wij hopen op jullie begrip voor dit besluit en jullie op de nog vast te stellen nieuwe datum wederom welkom te mogen heten.

Degene die online een ticket hebben gekocht krijgen het aankoopbedrag van € 15,- per ticket uiteraard retour.
Je kunt hiervoor vanaf maandag 19 september a.s. een e-mail bericht sturen met je aankoopbevestiging, rekeningnummer en directe contactgegevens (telefoonnummer en e-mail adres) naar info@togetherinfriendship.com. De restitutie zal dan zo spoedig mogelijk in orde worden gemaakt.

Uiteraard kan je er ook voor kiezen om de aankoop te laten staan zodat je voor de nieuwe datum een nieuw ticket toegestuurd krijgt. Ook hiervoor ontvangen wij graag een e-mail met directe contactgegevens.

Mochten er vragen/opmerkingen zijn, dan kan je deze per e-mail aan ons sturen of een bericht sturen via onze Facebook pagina. Nogmaals, excuses voor het ongemak en dank voor jullie begrip.