Familiedag Haagse Hoed in de Frederik Hendriklaan in Den Haag

Familiedag voor De Haagse Hoed

Op 1 oktober organiseert de Frederik Hendriklaan met haar winkeliers in samenwerking met DB Aktiviteiten een Familiedag voor De Haagse Hoed. Alle activiteiten die op deze dag georganiseerd worden, staan in het teken van zoveel mogelijk geld ophalen voor De Haagse Hoed. Op deze dag zijn er vele activiteiten te doen, zoals: springkussens, stormbaan, fietsparcours, bakfietsen sale, live muziek en foodtrucks.

De grootste wens van De Haagse Hoed is het overwinnen van kanker. Daar draagt zij aan bij door baanbrekend kankeronderzoek te steunen in het Erasmus MC Kanker Instituut. Wij roepen dan ook alle inwoners en bedrijven in de omgeving van Den Haag op om in actie te komen en mee te helpen kanker kansloos te maken. Een mooi streven voor onze stad!

Doe je ook mee?
Wij roepen alle inwoners en bedrijven in de omgeving van Den Haag op om ook in actie te komen en mee te helpen kanker kansloos te maken! Je kunt op vele manieren je steentje bijdragen: start een actie, doe een gift, sponsor de familiedag, koop een product, word partner van de familiedag of doe mee aan de verschillende activiteiten.

Via Robert van het Haagsche Snoephuis, e-mail: info@haagschsnoephuis.nl.