Daniel den Hoed Stichting wordt Daniel den Hoed fonds

Graag beginnen wij met u allen een heel mooi 2018 toe te wensen. Wij laten u met trots weten dat per 1 januari 2018 de Daniel den Hoed Stichting verder gaat als Erasmus MC Foundation – Daniel den Hoed, ofwel Daniel den Hoed fonds.

De Erasmus MC Foundation is dé plek waar fondsenwervende initiatieven uit het hele Erasmus MC samenkomen. Met als doel om gezamenlijk nog meer impact te hebben op de verbetering van diagnose, zorg én behandeling voor iedere patiënt. We zien deze samenwerking dan ook als een belangrijke stap om nog meer geld op te halen voor baanbrekend onderzoek in het Erasmus MC.

Daniel den Hoed
Binnen de foundation blijft het Daniel den Hoed fonds zich specifiek inzetten voor het werven van geld voor wetenschappelijk kankeronderzoek. Met de steun van onze donateurs en relaties willen wij met nog meer slagkracht en onverminderde inzet geld ophalen voor baanbrekend onderzoek in het Erasmus MC Kanker Instituut. Het uitgangspunt voor onderzoek en behandeling in dit kankercentrum is dat iedere patiënt een behandeling op maat krijgt, gestoeld op de meest recente wetenschappelijke inzichten.

Wat verandert er?
Wat verandert er voor u als donateur of relatie? In feite verandert er niets, behalve dat u de activiteiten van de Daniel den Hoed steeds vaker vergezeld zult zien van het nieuwe beeldmerk, met de hoed van Daniel en de voor u bekende kleur rood. Het fonds houdt hetzelfde Kamer van Koophandelnummer en blijft een ANBI, zoals u dat al die tijd van ons gewend bent geweest. Klik hier voor een overzicht van de wijzigingen m.b.t. contactinformatie. Op www.erasmusmcfoundation.nl vindt u meer informatie over de foundation. Informatie over de activiteiten van het Daniel den Hoed fonds blijft op de huidige website beschikbaar.

Heeft u nog vragen, neemt u dan gerust contact met ons op.