Beleef Tour for Life in 2017 op jouw manier

Tour for Life wordt alom geroemd als de mooiste en meest indrukwekkende etappekoers. Een must voor wielerliefhebbers. Volgend jaar wordt de 9e editie gehouden van 27 augustus t/m 3 september 2017.

De route van Tour for Life doet niet onder voor een week uit de Tour de France. Van schitterende hoge passen in de Alpen tot de langzaam glooiende Jura en van de groene Vogezen tot de venijnig heuvelachtige Ardennen. Op dit moment wordt de route van 2016 geëvalueerd. Deze route zal voor Tour for Life 2017 in grote lijnen gehandhaafd blijven.

Rijd Tour for Life met jouw ploeg, individueel of met je collega’s!
Ook voor niet-wielrenners kan Tour for Life onvergetelijk zijn. Meld je aan als ploegbegeleider of vrijwilliger en draag bij aan het succes van het evenement.

Hoe je ook deelneemt aan Tour for Life; het wordt de week van je leven!

Inschrijven
Doe jij volgend jaar mee? Schrijf je in! De opbrengst is voor baanbrekend onderzoek naar een kankerbehandeling op maat in het Erasmus MC Kanker Instituut.

Ploegbegeleider of vrijwilliger?
Niet fietsen maar wel Tour for Life beleven? Schrijf je dan in als ploegleider of vrijwilliger.

Kijk voor meer informatie op tourforlife.nl.

Informatiebijeenkomsten
Twijfel je over deelname aan Tour for Life of wil je meer informatie ontvangen? Kom naar een Tour for Life informatieavond. Bekijk hier de eerstvolgende informatiebijeenkomst en meld je aan.

Webinars
Liever alle informatie over Tour for Life live aanhoren vanuit jouw woonkamer? Schrijf je in voor een van de webinars. Ook tijdens het webinar (online presentatie) kun je al jouw vragen op de organisatie afvuren. Je hebt geen speciale sofware nodig om een webinar bij te wonen.

Deelnemersbijeenkomsten
Voor alle deelnemers, vrijwilligers en ploegbegeleiders worden deelnemersbijeenkomsten gehouden. Zodra je bent ingeschreven voor Tour for Life word je hierover op de hoogte gesteld.