Vier Basisscholen in Barendrecht rennen maar liefst € 22.346 bij elkaar

Vier Openbare Basisscholen: De Driehoek, De Draaimolen, De Tweemaster en De Zeppelin in Barendrecht hebben donderdag 20 april een Sponsorloop gehouden tijdens de Koningsspelen voor de Daniel den Hoed Stichting. Aan het eind van de dag werd de cheque van maar liefst € 22.346,89 overhandigd door wethouder Peter Luijendijk. Met dit mooie bedrag kunnen wij weer een stap maken in ons onderzoek naar de oorzaken en behandelingen van kanker.

De vier basisscholen deden mee aan de Daniel Basisschool Challenge, een fundraising actie waarbij aan basisscholen is gevraagd met hun leerlingen een sponsorloop te organiseren.

Nancy Wols, directeur van OBS De Draaimolen was samen met Paul Schellekens de initiatiefnemers van dit evenement! Nancy, Paul, alle leerlingen en leerkrachten en iedereen die heeft meegeholpen heel hartelijk bedankt voor de inzet en de fantastische opbrengst!

Op de foto: wethouder Peter Luijendijk, Toon Mentink van 4U (winnaars boysband/girlsband 2016) en Jeannette van Merwijk van de Daniel den Hoed Stichting.